Tiedätkö, mitä tuotteidesi ja palvelujesi käyttäjät haluavat todella saavuttaa? Jos et, on tuotekehityksesi helposti pelkkää pimeässä sohimista.

Design Puzzle™ on työkalupakki, joka ohjaa tunnistamaan käyttäjien todelliset tavoitteet ja suuntaamaan kehityspanokset niiden mukaisiksi. Tuotekehityksessä keskitytään liian usein nykyisten ratkaisujen puutteiden tunnistamiseen ja korjaamiseen. Hedelmällisempää on hyödyntää käyttäjäymmärrystä uusien tuotteiden ja palvelujen ideointiin, konseptointiin ja testaukseen sekä tulevaisuuteen suuntaavaan strategiatyöhön. Design Puzzle™ on kehitetty juuri näihin tarkoituksiin.

Design Puzzle™ on ED Designin kehittämä, käytössä toimivaksi todettu menetelmä. Lue lisää: https://www.design-puzzle.fi

 

Lue lisää samasta aiheesta

Think Holistically

Ajattele kokonaisvaltaisesti

Tunnettu sanonta kehottaa näkemään metsän puilta. Sama pätee innovaatiokehitykseen: jos keskitymme vain yksityiskohtiin, ei kokonaisuus hahmotu. Kokonaisvaltainen ajattelu onkin avain tuotekehityksen vaikeasti hahmottuvan alkuvaiheen selättämiseen.

Jatka lukemista »
Don't Let Your Competitors Pass You By

Älä päästä kilpailijoitasi ohi!

Onko tuotekehityksesi jämähtänyt pienten parannusten tielle? Haluaisitko kehittää tuotteita ja palveluja, jotka mullistavat toimialasi? Etulyöntiaseman saa yritys, joka kehittää parhaiten asiakkaiden tarpeet täyttävät ratkaisut. Jollei se ole sinun yrityksesi, se voi olla pahin kilpailijasi.

Jatka lukemista »