Palvelumuotoilu
Hyvä palvelu on kokonaisvaltaista. Muotoilemme palvelun digitaaliset, fyysiset ja sosiaaliset elementit yhdeksi, miellyttäväksi palvelupoluksi.
Ilahduttavaa käytännöllisyyttä palvelumuotoilulla
Palvelumuotoilun avulla luomme tuotteita ja palveluja, jotka täyttävät käyttäjiensä tarpeet ja toiveet. Meille hyvä palvelukokemus ei ole vain toiminnallista tehokkuutta, vaan myös emotionaalista ja sosiaalista palkitsevuutta. Sellainen palvelu saa ihmiset palaamaan luokseen kerta toisensa jälkeen.
Erilaisia näkökulmia
Kaikki alkaa käyttäjien ymmärtämisestä. Palvelun loppukäyttäjä on luonnollisesti suunnittelun keskiössä, mutta ostopäätöksen tekijää, jälleenmyyjää, huoltoteknikkoa ja kulutusketjun muita käyttäjiä ei sovi unohtaa. Hyvä ratkaisu palvelee jokaista käyttäjäänsä parhaalla mahdollisella tavalla.
Kaikki toimii yhteen
Monet palvelut koostuvat useista kontaktipisteistä. Jotkut niistä ovat fyysisiä, jotkut digitaalisia, jotkut sosiaalisia. Muotoilemme palvelun osat niin, että ne muodostavat yhdessä saumattoman ja johdonmukaisen palvelupolun.
Palvelumuotoilua, jolla on merkitys
Mitä haastavampi palvelumuotoilun tavoite on, sen mielenkiintoisempi matka. Yksi suosikkiprojekteistamme on toimintakriittisten valvomojärjestelmien muotoilu, toinen taas näkö- ja muille aistirajoitteisille tarkoitettujen opastejärjestelmien suunnittelu. Yhteistä niille on monitahoisten ja haastavien tavoitteiden muotoileminen toimivaksi kokonaisratkaisuksi.
Yli 50 vuotta. Yli 5000 projektia.
Muotoilemme tuotteita, jotka kestävät aikaa. Tuotteita, joiden kanssa ihmiset luovat merkityksellisen siteen. Tuotteita, joita ihmiset arvostavat. Tämä periaate on ollut ohjenuoranamme jo yli puoli vuosisataa, ja se tulee säilymään ohjenuoranamme myös jatkossa.
Alla muutamia töitämme.
Kiinnostuitko? Jutellaan!
Onko mielessäsi projekti tai ehkä vasta idea, josta haluaisit keskustella?
Juttelemme mieluusti kanssasi. Laita meille viestiä niin palaamme asiaan.