Palvelumuotoilu

Hyvä palvelu on kokonaisvaltaista. Muotoilemme palvelun digitaaliset, fyysiset ja sosiaaliset elementit yhdeksi, miellyttäväksi palvelupoluksi.

Asiakaslähtöistä palvelumuotoilua

Palvelumuotoilu on palvelupolkujen muotoilemista. Digitaalisten käyttöliittymien lisäksi ihmiset kohtaavat polullaan monenlaisia esineitä, tiloja ja muita ihmisiä. Hyvä palvelumuotoilu kattaa ne kaikki.

Meillä palvelumuotoilu lähtee liikkeelle ihmisestä. Hyvä palvelukokemus ei ole vain toiminnallista tehokkuutta, vaan myös emotionaalista ja sosiaalista palkitsevuutta. Sellainen palvelu saa ihmiset palaamaan luokseen kerta toisensa jälkeen.

Tunne käyttäjäsi

Kaikki alkaa käyttäjien ymmärtämisestä. Loppukäyttäjä on suunnittelun keskiössä, mutta ostopäätöksen tekijää, jälleenmyyjää, huoltoteknikkoa ja kulutusketjun muita käyttäjiä ei sovi unohtaa. Muotoilemme erinomaisia palveluja hyödyntämällä käyttäjätutkimuksia ja Design Puzzle™ -menetelmää. Näin luomme ratkaisuja, jotka palvelevat jokaista käyttäjäänsä parhaalla tavalla.

Käyttöliittymäsuunnittelu

Palvelut digitalisoituvat! Muotoilemme toimivia, tehokkaita ja miellyttäviä digitaalisia käyttöliittymiä ihmisen ja koneen välille.

Tutustu käyttöliittymäsuunnitteluun

Yhtenäinen käyttäjäkokemus

Palvelut koostuvat digitaalisista, fyysisistä ja sosiaalisista kontaktipisteistä. Teollisen muotoilun, käyttöliittymäsuunnittelun ja strategisen muotoilun osaamisemme takaa, että ne muodostavat yhdessä saumattoman ja johdonmukaisen käyttäjäkokemuksen. Ratkaisun toimivuuden takaa oma malliverstaamme.

Palvelumuotoilua, jolla on merkitys

Mitä haastavampi palvelumuotoilun tavoite on, sen mielenkiintoisempi matka. Yksi suosikkiprojekteistamme on toimintakriittisten valvomojärjestelmien muotoilu, toinen taas näkö- ja muille aistirajoitteisille tarkoitettujen opastejärjestelmien suunnittelu. Yhteistä niille on monitahoisten ja haastavien tavoitteiden muotoileminen toimivaksi kokonaisratkaisuksi.

Yli 50 vuotta. Yli 5000 projektia.

Muotoilemme tuotteita, jotka kestävät aikaa. Tuotteita, joiden kanssa ihmiset luovat merkityksellisen siteen. Tuotteita, joita ihmiset arvostavat. Tämä periaate on ohjannut Edeaa kohti inhimillisempää ja kestävämpää tulevaisuutta jo puoli vuosisataa, ja se tulee säilymään ohjenuoranamme myös jatkossa.

Alla muutamia töitämme.

Hyster-Yale

Trukit

Ensto

Sähköauton latausasemat

Logoa

Saavutettavuusohjeisto

Fingrid

Kantaverkkokeskus

Kiinnostuitko? Jutellaan!

Onko mielessäsi projekti tai ehkä vasta idea, josta haluaisit keskustella?

Juttelemme mieluusti kanssasi. Laita meille viestiä niin palaamme asiaan.